2017. január 26., csütörtök

Lassan indul az új év. A nagy ünnep rohanás utáni pihenésből kezdünk felocsúdni. Elkezdünk foglalkozni az élet mindennapi dolgaival. Félévi bizonyítvány osztás és a kis lurkók óvodába indulása. Elkezdünk gondolkodni, most honnan is szerezzem be az oviba az ágyneműt, és az a gumis lepedő?! Azt sem tudom merre induljak, sosem láttam még olyat. Hm, hát én biza varrtam az unokámnak ágyneműt is és lepedőt is. Rajtam bizony nem fog ki az ovi :D

 Mivel lány unokám van így, ezt a kedves Dórás szettet sikerült neki összehoznom, a jele is belekerült.

Nem huzatot készítettem, így csak ő használja az ágyneműt. Amikor haza adják az ágyneműt mosásra, anya bedobja a gépbe, 30 fokon kimossa, mire menni kell hétfőn újra, már tisztán viheti is vissza. Imádja és szeret benne aludni. Nem is volt gond a beszoktatás után az ott alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése